Klubblogo

Kristineberg SK

Coronavirusets effekter på samhället slår hårt emot svenskt föreningsliv. Vi befinner oss i ett läge som förändrar villkoren för alla, så även för Kristineberg SK. Vi finns till för både stora som små – alla med den gemensamma nämnaren att de älskar schack. Nu är flera turneringar och aktiviteter inställda. Normalt sett är hela föreningen inblandade som både spelare, ledare, funktionärer och publik. Förutom att det är en härlig upplevelse för hitresta lag och alla Kristineberg SKs lag så är det också en av föreningens största inkomstkällor. Men nu har Corona omöjliggjort denna upplevelse 2020. Låt oss tänka oss att allt var som vanligt och att du skulle varit på plats och "HEJAT PÅ KRISTINEBERG SK". Under dagarna så hade du kanske både fikat och ätit på plats. Då det nu inte är som vanligt och turneringarna är inställda, så hade vi uppskattat om du vill vara med i insamlingen nedan och istället köpa VIRTUELL FIKA. Alla gåvor är välkomna! Så visa att du bryr dig och stöd insamlingen #TILLSAMMANSFÖRKRISTINEBERGSK Sprid och dela gärna insamlingen med era vänner på sociala medier, så hoppas vi tillsammans nå målet. OBS! Swishmottagare är "LAGET.se YOUCAL AB" som tillhandahåller betaltjänsten. Pengarna tillfaller dock självklart Kristineberg SK. Tack för ditt stöd!

Ge en gåva

Insamlat belopp