Indals IF

Indals IF vill inte vara sämre utan vill också hjälpa till! Vi lever i en orolig värld med klimatkris, krig och denna nedrans pandemin. Men det finns hopp. Barnen! Så insamlingen nu under december ger alla givare möjligheten att skänka en gåva till Rädda Barnen. Ett fint tillfälle för oss alla att göra skillnad under denna tuffa tid, för barn i Sverige och runt om i världen. Så låt detta få bli en uppmaning till alla er där ute! Det visar en skön support för idrottsklubben, en fin känsla för er givare med en hedervärd insats som förändrar barns liv och framtid. Alla föreningar som under december samlar in minst 2000:- till Rädda Barnen, får 50st mössor med sitt fina klubbmärke, Rädda Barnen-logotyp samt logotyp för mössponsorn Teamrullen. Hur mycket kan vi skramla ihop till Rädda Barnen??? Dessa fina Indals IF mössor kommer vi sedan att lotta ut bland er som är med och skänker en slant till Rädda Barnen. Tack för ert stöd & God Jul & Gott Nytt År på er!

Insamlingen är avslutad

2000 kr